BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Followers

Assalamualaikum / Hai :-)


Naza Here ! Okay . I Have A New Story :)

Saya sangat bahagia dengan kehidupan saya sekarang dengan tiadanya awak disisi saya, sekurang-kurangnya saya dapat belajar dari kesalahan yang telah saya lakukan dengan menerima awak dalam hidup saya. Walaupun pemergian awak dalam hidup saya amat menyakitkan dan tidak dapat saya terima tetapi saya bersabar dengan adanya keluarga dan kawan-kawan disamping saya yang telah banyak memberi semangat untuk saya teruskan hidup tanpa awak...
Saya dah dapat lupakan awak, awak dah berjaya buat saya benci dekat awak. Mulanya,saya cuba untuk tidak benci dekat awak , tapi Hm tak tahulah benci sangat-sangat :-) Dan saya berharap sangat tolonglah jangan datang atau muncul di depan saya lagi ! Saya berharap sangat !
Mungkin selepas ini, saya akan bertemu dengan orang yang lebih baik dan jujur :-)

-Menerima Seseorang Bukanlah Memandang Rupa Atau Hartanya tetapi Hatinya :)
Jodoh Bukan Kita Menentukan Tetapi Yang Maha Mengetahui Menentukan Segalanya .

 ASSALAMUALAIKUM